صبح سه شنبه شهردار بیرجند در یک نشست دو ساعته با پاسخگویی به سامانه تلفنی 111 به مشکلات شهروندان پاسخ داد.
به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری؛ شهردار بیرجند بههمراه مدیران مناطق با حضور در استانداری ، از طریق سامانه سامد «سامانه ارتباط مردم و دولت» با شهروندان بیرجندی گفتوگو کرد و به درخواستهای آنان پاسخ داد.
شهردار بیرجند در اینباره گفت: در این ارتباط تلفنی مستقیم با شهروندان، مسائل و مشکلات، پیشنهادها، انتقادات و شکایاتهای مردمی در حوزههای مختلف شهری از جمله موضوع آسفالت، فضای سبز، شهرسازی، سد معبر، ساختوسازهای غیرمجاز، خدمات شهری، حمل ونقل و …. مطرح شد.
جاوید ادامه داد: در همین رابطه و متناسب با درخواستهای شهروندان فهیم و با توجه به قابلیت رسیدگی هر کدام از این موارد، دستورات لازم و قانونی برای رفع این موانع به معاونتها، مدیران مناطق و مدیران سازمانهای زیرمجموعه شهرداری بیرجند صادر شد.
وی تصریح کرد: شهرداری نیز در سال اخیر با راهاندازی سامانه صدای شهروند در بستر پیام رسان سروش و در راستای مشارکت شهروندان و شناسایی و احصای مشکلات و درخواستهای مردمی؛ گامهای مهمی را در این مسیر برداشته است که به افزایش رضایتمندی شهروندان منجر شده است و در هدف گذاری پروژههای مهم شهری نیز سهم بسزایی داشته است.
گفتنی است سامد، سامانه تلفنی ارتباط مردم و دولت به شماره 111 است که شهروندان میتوانند با استفاده از ظرفیت این سامانه مسائل، مشکلات و درخواستهای خود را به گوش مدیران و مسئولان استان برسانند و از طریق کد رهگیری دریافت شده، موارد و موضوعات خود را پیگیری کنند.

